Helgen

Den här helgen har varit jättebra och det känns lite jobbigt att den är inne på sin sista dag innan jobbet drar igång igen. I fredags efter jobbet åkte Samuel och jag till svärmor och Peter i Nordmaling för att bli bjuden på palt. Jag köpte också med mig ingredienserna till min goda glass så att vi skulle få oss lite efterrätt så där på fredag :) Gunvor hade också tänkt så långt och ville göra en kladdkaka, så det vart kladdkaka med hallonglass efteråt och det passade ju jättebra ihop!
I lördags var tanken att jag och Samuel skulle ta tåget ner till Övik där vi skulle gå på stan och shoppa, bada på Paradisbadet och sedan äta middag tillsammans. Allt var packat och klart och vi vart avlämnade på tågstationen.. men såklart hade dom ställt in tåget på grund av att det hade regnat dagen innan! snacka om att jag vart lite sur, då vi innan vi lämnade huset hade kollat på norrtågs hemsida under anmärkningar, men där stod det ingenting om att tåget skulle vara inställt! Ja, så vi åkte hem igen till svärmor och åt lite uppstekt palt och så bestämde vi oss alla fyra för att ta bilen ner för att gå en stund på stan och sedan äta middag ihop. Det vart inte som den romantiska dagen jag hade planerat för mig och Samuel men vi hade jätte trevligt iallafall! :)  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0