Sjuk för tredje gången på en månad!

Den här förkylningen tar aldrig slut! Jag har varit förkyld till och från i en månad och börjar bli lite less. Träningen får ligga på hyllan nu när jag har feber och en sån jobbig hosta. men jag hoppas att det tar slut snart, så att jag får ta upp träningen igen och börja springa! :) Annars händer det inte allt för mycket. jag var hemma i torsdags och ledig i fredags, så mina dagar har bestått av att ligga i sängen och kolla på Desperate housewives! :) Vi har hunnit med en sväng till Umeå för att köpa en dörrmatta, så nu är hallen klar och jag ska försöka ta någon bild på den och lägga upp. Igår var vi hem till mamma och Kjelle, där Tina och Johan bjöd på färska jordgubbar och glass. Vi såg också melodifestivalen och en av mina favoriter vann! Jag la en röst på Robin och en på Sean Banan! :) I finalen i maj tror jag faktiskt att Robin kommer ha en stor chans, för den låten är riktigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0