Middagsrester blir lyxpizza!

 
Igår fick jag äntligen börja träna igen, hostan är borta och jag är frisk som en nötkärna! :) Samuel och jag körde ett pass på gymmet efter en långpromenad. Visst känner man av att man inte tränat på ett tag, men det känns så bra att vara igång igen! Jag har träningsvärk i varenda muskel som tränades igår. Därför startade vi denna dag med en långpromenad i solen och det var faktiskt riktigt varmt ute! :) Vi har inga andra planer för idag, så vi får helt enkelt vänta och se vad dagen bjuder på.
 
Vi grillade älgkött igår och det var gudomligt gott! Eftersom vi typ hade 2 kg kött försökte vi bjuda hit någon att äta med oss, men alla våra vänner hade annat för sig. Detta resulterade i att vi har massa kött kvar i kylen som behöver ätas upp och därför kommer vi att göra en lyxpizza till middag ikväll! :)
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi kommer gärna nästa gång :) Ring bara ring! haha

2013-04-03 @ 10:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0