tiden går fort när man har roligt!

Jag hade aldrig tid att skriva något inlägg i lördags, Samuel och jag firade då hela 8 år tillsammans! :) det firade vi med en 3-rättersmiddag på Kungsgatan 133. vitlöksbröd och parmesanbröd till förrätt, pasta med oxfilé till varmrätt och en blandad kompott till efterrätt! :) Jag och Paulina har varit där en gång tidigare och ätit och vi båda var hur nöjda som helst. den här gången var jag inte lika nöjd, det var rent utav dåligt! ska jag dit igen kommer jag att ringa och fråga vilken kock det är! men men, vi hade trelivgt iallafall och tog sedan bussen hem för att mysa! :)
 
Samuel och jag på våran 3-årsdag!
Samuel och jag i Turkiet i sommras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0