glader - trötter

Det gick fort! jag hade som sagt mitt sista seminarium igår och jag tror och tycker att det gick bra. Man vill ju alltid ändra saker i efterhand, speciellt när vi var först och satte ribban. men nu är det gjort och vi väntar förväntansfullt på resultatet! :)
Idag har jag gjort min första dag på jobbet och det är väldigt roligt att vara tillbaka. jag fick jobb torsdag och fredag på mitt gamla jobb där jag känner barnen så det känns jättebra! Nu hoppas jag såklart på mer jobb, så vi får se om det blir något lång-vikariat eller ströjobb. jag kommer vara nöjd i vilket fall :) efter första dagen med busiga barn är jag ganska trött, så nu blir det ett bad, en film och sedan sängen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0