fullt ös!

Från onsdag förmiddag till torsdag kväll hade vi Linda, Emma och Anna på besök här hemma. det var första gången dom sov över här och det gick så bra och det är alltid trevligt när familjen är och hälsar på! :) vi har hunnit med en hel del dessa två dagar. vi började med att gå en sväng på stan och shoppade tavelramar, penslar, en sagobok och kritor. sedan åkte vi hem och busade, kollade på film, degade med playdoh och åt middag. Emma bad mig att aldrig laga den maten igen, bara då jag och Samuel var ensama! :) hahah! kasslergratäng med broccoli och blomkål gick inte hem hos barnen :) Igår började vi dagen med mys i soffan och lite bus innan frukost. efter det ville barnen så gärna bada i badkaret, så dom plaskade runt innan vi åkte in till Umeå. vi åkte till Busplaneten där vi busade i över tre timmar, åt lunch och glass! till och med jag tycker det är roligt att busa där. haha! :) till middag ville Samuel ha tacos och de gillade barnen, så mer lyckad mat dag 2. efter middagen kollade vi film och läste bok innan dom skulle hem till sig. både jag och Samuel var ganska slut efter de här två dagarna så klockan 21.45 la jag mig i sängen och somnade direkt! :) nu är jag utvilad och hoppas på besök snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0