en riktigt bra dag!

Vilken bra dag det har varit idag, jag känner mig så effektiv! jag började dagen med att knåpa på uppsatsen som legat på is under jul och nyår. tanken är att den ska vara klar och redo att sickas in imorgon och det känns himla skönt! :) efter de plockade jag bort julen och det känns nästa ännu bättre! jag har varit less på den länge och nu är det äntligen som vanligt igen :) När jag ändå var igång med att städa undar började jag med en storstädning, men har bara hunnit med köket än. jag har också tagit hand om en banankartong full med grejer som vi barnbarn har fått från farmor och farfar. jag fick alltså med mig en hel del - en paltgryta, en gjutjärnsgryta, två uppläggningsfat, kaffemuggar, temuggar, Vår kokbok, matlådor, tavlor som farfar ritat och några barndomsminnen! :) en tavlar sitter redan uppe och jag ska försöka hitta ramar till några av dom andra innan dem hamnar på väggarna. Efter maten var tanken att jag skulle fixa vårat vitrinskpå, men Samuel fick något il och gjorde de åt mig :) så nu ska jag pusta upp det och måla de vitt! jag har hunnit med så mycket idag och än är inte dagen slut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0