två veckor!

Så vad har då hänt de senaste två veckorna i mitt liv!?
¤ Vi har började tepetsera om i hallen, men eftersom det inte gick som vi ville ska det göras om. Vi måste bara köpa en ny tapet och vi har svårt för att bestämma oss. :)
¤ Vi har hunnit med att äta lördags-middag hemma hos mamma och Kjell-ivan och sedan en film på kvällskvisten! :)
¤ Jag har fått förlängt jobb, så jag jobbar på! :)
¤ Samuel har fyllt år, så jag, Tina, Johan, Paulina och Fredrik firade han med grillat, öl och hotellet! :)
¤ Linda och barnen har varit här och hälsat på. Vi hann med shopping, spela lotto, dega med degen, bada, kolla film, sova över och massa annat skoj! :)
¤ Jag och Samuel har legat i soffläge eftersom vi varit sjuka!
 

 
Nu är det fredag och det har jag firat med ett glas rött så nu blir det att slappna av i soffan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0