en loppis med 50%, är en riktig loppis!

Helgen är redan över, men helgen har varit händelserik och trevlig! igår var jag och Samuel till Lycksele för att gå på marknaden. vi handlade inte mycket mer än vårrullar och en munk, men vi träffade mycket folk och de är alltid kul! :) På kvällen tiggde vi middag hos mamma och K-i, syrran var också där så vi vart där hela kvällen och hade de trevligt! :)
De vart även Lycksele idag då mamma, K-i och syrran skulle till dit, så jag följde med dom :) de enda jag hittade på marknaden idag var kryddor, en hamburgare och en munk! men vi var också förbi en loppis, så där fyndade jag en ugnsform/uppläggningsform för 3 kronor! :)
och ikväll har Johnny och Sofia varit här på fika, så nu ska vi avsluta helgen med film och lite godis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0