tenta imorgon!

Sitter här och försöker plugga de sista innan omtentan imorgon! fick ju ½ poäng ifrån godkänt sist, så imorgon ska jag ge järnet! Emelie sa till mig att de jag inte kan nu, kommer jag inte kunna imorgon så hon tyckte jag skulle vila hjärnan ikväll! och jag tycker att hon har rätt. alla svar sitter ju i huvudet och jag kan lite om allt, de svåra är att skriva ner de på papperet! :) så jag tror jag ska sätta mig i soffan och kolla på tv för första gången på länge(på en vardag iallafall)! jag bjuder på en fin bild som Basman har tagit och photoshopat. tre snygga tjejer helt enkelt! en lite ilsken, en konsentrerad med frukt i munnen och en som kollar väldigt konstigt på sin frukt! haha! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ikväll är jag hemma ifall du vill komma förbi! :)

2012-11-04 @ 13:01:34
URL: http://lisassibirier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0