helgen!

varför går alltid helgen så fort? i fredags hade vi afterwork med jobbet. vi var på hotellet och åt middag och spelade fredagskrysset! tråkigt nog vann vi inget, men vem ville vinna fribiljetter till 40+ kvällarna dom har på hotellet?! haha! vi hade iallafall riktigt roligt! :) klockan tre var jag hemma och la mig för att sova, efter att varit vaken i nästan 24 timmar! :)

på lördag klev jag upp vid halv nio och resten av dagen spenderade jag mesta dels i soffan! :) tanken var att jag och Paulina skulle in till stan och bränna lite pengar, men soffan lockade mer! :) på kvällen gick vi ner till mamma, K-i, Tina & Emma och umgicks med dom! :)

Idag har vi varit i Lycksele på Matildas 1-årskalas! tårta, ballonger, familjen, bus & lek - de kan nog sammanfatta kalaset! :) sen vart vi bjudna på grillat hemma hos mamma! :) mumma!
nu blir de slapp i soffan tills de är dags att lägga sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0