älskar att sova i nybäddad säng!

Ikväll har jag och Samuel varit duktiga och storstädat lägenheten! när vi kom hem från stan vid åtta tiden satte vi igång med tvätt, dammtorkning, dammsugning, skurning - de vanliga! men jag handskurade även golvet i badrummet, bäddade rent i sängen, vattnade blommorna och allt annat som hör storstädning till! :)

jag hittade inte så mycket på stan idag, men jag fick mig ett par nya byxor och en topp som kommer passa bra till utomlandsresan! :) jjag hade velat köpa nya tygskor, men jag hittade inga och jag var lite stressad så jag kollade nog inte så bra! jag får åka in någon annan dag då jag har tid att gå i lugn och ro! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0