hemskt, hemskt!

äntligen hemma efter en heldag på stan med mamma! klev upp klockan sex imorse, för att åka in till sjukhuset och att kolla upp magen. gastroskopi stod på schemat - alltså svälja ner en kamera och kolla magen! jag kan ärligt säga att jag aldrig i hela mitt liv kommer att göra om de! de är de värsta jag någonsin gjort! så nu när jag fått lättat lite på hjärtat kan jag övergå till den roliga delen! efteråt gick jag och mamma på stan, åt lunch, shoppade och avslutade med en fika! :) jag inhandlade ganska mycket - en ny vårjacka, ett par skor, en sportbh, handskar till gymmet, smycken, en lampa och sockar. så jag känner mig rätt så nöjd efter denna dag! nu har jag just druckit en smoothie och laddar upp halsen, som fortfarande känns lite öm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0