gardiner

Jag måste ju skryta lite om att jag sytt egna gardiner! vårat kök har varit utan gardiner sen vi flyttade in i mars förra året och jag kände att de vart på tiden att jag fick upp några. dock har jag aldrig hittat några jag vill ha, så jag bestämmde mig för att sy egna. när jag Samuel & Tina var på ikea för någon helg sen, så hittade jag tyget jag ville ha i köket. tyget till gardinerna i vardagsrummet har jag haft sedan tidigare, men är också från underbara ikea! :)
jag bad mamma och hjälp, eftersom jag knappt kan med en symaskin och aldrig har sytt gardiner förut! vi mätte, ritade och strök allt, sen vare det bara att köra! :) ett fel och en miss - men de är nog ingenting någon annan än jag tänker på & jag kan leva med de! :)
Gardinerna i köket!
Gardinerna i vardagsrummet!

kvaliteten i bilderna är himla dålig, eftersom mitt bra objektiv gått sönder! så nu ska jag kika på nya och förhoppningsvis hitta några jag gillar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0