tisdag

jag tror att de mesta till utomlandsresan är klart! resan är betald, passet är fixat, resväska är inköpt och lite kläder är beställt! :) jag och samuel var in till stan idag och fixade passen och när vi väl skulle in till stan passade vi på att tigga mat hos Tina & Johan och så hann vi shoppa lite. vi köpte en resväska, eftersom vi inte äger någon alls behövder vi ju en ev. två. jag fyndade en lampa, som jag kollat på ett bra tag. men jag har tyckt att den varit för dyr, men nu var den nedsatt, så då slog vi till! :) vi har också behövt krukor till våra nya blommor, vi hittade vita i bra storlek på Plantagen. så nu ska jag bara plantera om dom och sen är dom som ny! :)
efter en god middag hos syrran, satte vi oss och spelade sök-och-finn-spel, medans killarna spelade tvspel! nu är vi hemma och jag ska snart sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0