härlig kväll! :)

Igår var de alla hjärtansdag! såklart jobbade samuel kväll, så han kunde inte äta middag med mig. men eftersom jag inte ville vara romantisk själv, bjöd jag över Paulina på middag! de vart enkla kycklingspett med ris och en god sallad! :) till efterrätt vart de små bakelser. jag gjorde en sockerkaka som jag delade på tre och sedan stansade ut små runda bakelser. inuti fyllde jag med hallonsylt, marsankräm och runtom chokladgrädde! dekorationen gjorde Paulina, hjärtan, stjärnor och bokstäver! :)
vi har också en jätte snäll kusin, som kom över med en cupcake! jag har dock inte ätit den än, men den ser väldigt god ut! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj oj! Den där middan skulle man inte tacka nej till :P Såg ju supergott ut!



Jag åker till Paris den 17 - 22 maj :) Så jag hoppas det är fint väder då.

2012-02-15 @ 19:43:10
URL: http://emagustafsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0