shopping!

Julen är över och nu väntar vi in de nya året! :) vi kom hem från stugen i onsdags och vi har bara haft det bra. vi har ätit, spelat spel, ätit, kört skoter, ätit, huggit gran, ätit osv. men det kommer ett inlägg med text och bilder om julen inom kort! :)
Igår åkte jag, Samuel och Fredrik in till stan för att shoppa lite och jag hittade tre finare tröjor och en skrivare så jag är hur nöjd som helst över att ha fått shoppa lite! :) sist jag köpte kläder var i början av året, så jag är glad! idag åkte jag och in med Paulina för att gå på stan. jag hittade inte mycket, måste säga att det var himla dålig rea. men jag hittade iallafall en långklänning som jag har tänkt ha på nyår. jag hörde något om klädsel och suit up och då passar det inte med jeans! :)
 
Ikväll blir det en lugn kväll här hemma. jag har gjort guccamole och godiset är inhandlat, så soffan blir nog en bra plats! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0