klapp på axeln.

idag har jag kännt mig himla duktig! :) jag cyklade till och från jobbet ca 25 minuter, tog en joggingtur på ca 60 minuter och sedan vart de gymmet! men jag åt ju tårta både igår och idag, så jag ligger väl fortfarande på minus! över 18 000 steg har jag iallafall gått idag, mycket bra mycket bra! :)
jag var tvungen att köpa en stegräknare tidigare, för att få någon koll på hur mycket man egentligen går på en dag. den är ju bra för mig som gärna lägger mig i soffan efter middagen. dom säger ju att man ska gå 10 000 steg per dag för att hålla sig plus-minus-noll och har jag då inte gått så många steg är de ju bara att ta en promenad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0