music!

jag har länge tänkt att jag här på bloggen ska skriva upp musiken jag lyssnar på. tänker att det skulle vara roligt att kolla tillbaka på och att dela med mig av all bra musik! :) så här är musiken jag lyssnar på nu och lite från tidigare, som fortfarande är bra! :)

Nero - Promises
Skrillex - First of the year
Rihanna - We found love
Lil wayne & Bruno mars - Mirror
Adele - Someone like you
Tove Styrke - Call my name
Florence + the machine - Shake it out
Gym class hereos - Stereo heart - fortfarande bra!
Rihanna & lonely island - Shy ronnie (man bör kolla videon!)

nu väntar jag bara på att klockan ska slå åtta, så jag kan sätta mig med lite godis och kolla på idol! jag måste också packa ikväll, imorgon åker jag in till stan och ska kalasa med tjejerna och sova över hos syster! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0