stryk skulle dom ha!

efter jobbet idag, gick jag och la mig för att vila. jag vaknar av att några ungar skriker utanför fönstret. när jag vaknat till hör jag att dom 'skäller' som en hund och antar att katterna sitter utanför dörren och vill komma in. när jag kollar ut genom fönstret och ser att en av killarna kastar något mot katterna och säger ''jag träffa!'', brann jag av! jag sprang till altanen men när jag öppnade hade dom sprungit iväg! jag blir så förbannad!


Förra veckan började testerna till polisskolan, jag var och gjorde svenskaprov, men misslyckades! några fel gjorde att jag får testa igen till våren! lite arg måste man ju bli, men det är sånt som händer. nu blir det att läsa böcker, lösa korsord, kolla gamla prov osv!

Ihelgen har jag varit barnvakt åt Emma & Anna, medans Samuel  hjälpte Linda med hennes bil. vi har också hunnit med att hälsa på i Lycksele! :) igår hade vi myskväll, med film och godis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0