fem dagar kvar!

Valborg är över och helgen har varit trevlig! :) i fredags tog jag det lungt hemma i soffan medans Samuel skruvade i bilen. jag hade mitt stora påskägg som snart är tomt! :)
Igår var Samuels mamma och hennes man på besök. dom hade köpt lekablock åt oss, som vi ska bygga en grill av. eller vi ska bygga in våran klotgrill, så det blir lite snyggare! :) vi har också grävt en rabatt, som jag ska plantera lite blommor och buskar i, men det får bli närmare sommaren. jag ska också försöka odla lite sallad, grönsaker och örter! :) jag vill ha sommar nu!
lördagkväll åt vi middag hos mamma och K-i, vi grillade och drack vin! :) det är alltid mysigt att bli bjuden på middag!

Nu ska jag skriva klart min packlista och kolla vart passen ligger osv, sen blir det BB! :) tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0