stugan imorgon

Idag har tiden gått sakta, men jag har hunnit göra ganska mycket. Jag började dagen med att plugga historia, kapitlet handlar om imperialismen och det verkar vara ett jobbigt kapitel. men jag måste göra mitt bästa och försöka fatta :) jag har också hunnit träna, städa, stor handla med mamma till helgen, gjort en tacopaj tills imorgon mm.

Imorgon åker jag, Samuel, syrran, Johan, mamma & K-i till stugan. det blir att grilla och sola :) utedass och inget rinnade vatten, det är livet! det är skönt att lägga undan mobilen, inte behöva kolla på tv eller sitta på datorn! kortspel eller kosrord brukar vara nöjet och det är kul! :)

moi förra påsken i stugan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va tränar du för nått? :)

2011-03-24 @ 23:20:30
Postat av: julia

jag tränar hemma, så de blir lite dvder och vad jag känner för dagen! :)

2011-03-25 @ 12:50:24
URL: http://jeia.blogg.se/
Postat av: Josefine

åh, gud vad skönt! hoppas ni haft det mysigt :)

2011-03-27 @ 20:01:51
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0