röd som en räka!

hej, hallå! jag vet inte hur många gånger jag har haft 'bloggpaus', eller bara ingen lust att skriva! men nu ska jag göra ett nytt försök!
Jag kan börja med att berätta att jag hittills haft en jätte bra sommar. vi har varit i min stugan, hälsat på Samuels pappa, varit på släkträff, kalasat på vännäsdagarna och mycket mer. tanken är att jag ska lägga in lite bilder, men bara från stugan har jag mer än tusen bilder, så jag får ta de när jag orkar! :)

Den här veckan jobbar jag i köket på dagis och det är rätt så skönt att göra något annat än att sitta hemma! jag har också börjat med träningen igen. för tillfället joggar jag och ska försöka få med Samuel på gymmet igen! :)

Kommentarer
Postat av: Josse

JAAA!! JAAA!! JAAAAAAA!!!!!

2011-07-18 @ 20:20:51
URL: http://nylaanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0