ny lägenhet

Det är inte bara en sak som ska göras när man flyttar. idag har jag ringt skellefteåkraft och sagt upp elen, jag har även ringt vattenfall för att få el i nya lägenheten. Dom ringde just, så förhoppningsvis får vi elen idag. annars får samuel ha de lite kallt ihelgen :) Tvn är inte uppsagd eftersom jag har en bindningstid tills december. så jag måste höra med dom som flyttar in efter oss om dom är sugna på tv!

Mamma har iallafall hämtat ut nycklarna till lägenheten, så ikväll blir det invigning :)


Kommentarer
Postat av: Farbror Håkan

Välkommen tillbaka till Vännäs,nu kanske det blir drag i garaget igen.

2011-01-28 @ 20:32:41
Postat av: Camilla

Känner som jag inte alls hänger med! Vi borde ses snart så man får lite uppdatering om vad som händer :D

2011-01-31 @ 09:59:51
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: lovisa

Fin design!

2011-01-31 @ 10:16:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0