fredag imorgon!

Imorgon kommer Samuel! en vecka har vi varit ifrån varandra, så det ska bli skönt att få lite sällskap. laga mat med någon, sova med någon och umgås med någon :) jag ska också försöka hitta på något gott vi kan äta, för att fira Samuel som fyller år på tisdag!

Grannen knackade på igår och ville kolla på lägenheten. han bestämde sig på en gång att han ville ha den och inte nog med de, han ville flytta in den första mars. vilken tur då att vi flyttar ut den sista februari! :) så nu slipper vi beta dubbla hyror i tre månader! :)

Den 21 har jag bestämt besiktningstid, så innan dess ska allt vara ut och lägenheten städad! jag och Samuel kommer nog ha fullt upp ihelgen med att packa och stöka här hemma! :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jag ser en film:) dudÅ?

2011-02-03 @ 21:10:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Distansförhållanden är inte skoj :/ Men vad skönt att ni slipper dubbla hyror! Blir ju kanon :)

2011-02-07 @ 10:15:15
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0