lördag

min tanke igår var att sova så länge som möjligt, men min sovmorgon slutade vid 9. det gick inte att somna om, så det var bara att kliva upp! skönt var väl de, att man är pigg och utvilad. jag tog en dusch och åkte på affären och handlade till middagen ikväll. jag skulle också förbi optikern och kolla min syn, men tydligen har dom fortfarande sommarstägt på lördagar, så jag får åka dit när jag slutat på måndag!

Jag kände för en gomiddag ikväll, så jag gör min favorit : baconlindad kyckling med ris, sås och sallad! :) den går inte att misslyckas med och den blir så himla god! jag har också gjort hemmagjord glass på Johnnys begäran, så det blir väl att äta den ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0