0 - 4

Jag, Samuel, Johnny & Gustaf var och såg på hockey igår, icebreakers mot björklöven! såklart sprang jag, johnny och alla barn för att få autografer! :) vi fick vänta väldigt länge, men vi lyckades få några! viktigast för mig var att få foppas autograf och den fick jag på papper! :)


Jag var över till josse igår och hjälpte henne att färga håret. jag har aldrig färgat någons hår förut, så det var premiär för mig! det vart två premiärer på samma dag - jag åt också rödvinbärspaj, vilket jag aldrig gjort! god var den iallafall, så josse får gärna baka den igen! :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Nu ska du få höra något kul!!

För några år sen skrev jag på nån chatt:

- Jag har bakat vinbärspaj

- Va, har du vin och bärs i paj?

haha :D

2011-08-11 @ 11:48:47
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0