datorn tillbaka!

Det är så svårt att komma på vad man ska skriva när man inte gjort de på länge. men nu har jag fått tillbaka min dator som varit på lagning i någon vecka. jag är inte riktigt vän med expert. jag tog en försäkring för att dom skulle laga min dator om den gick sönder och när den gör de säger dom att de inte är något fel på den och jag ska betala 1000 kronor. dom prutade ner priset till 800, men nöjd är jag inte!

Jag kan säga att jag har haft en jätte bra helg! Samuel jobbade hela fredagkväll, men jag Cristel och Isac for och käkade plankstek och kollade på idol :)
på lördag vart de en snabb sväng på stan och sen fika hos samuels systrar! :) på kvällen vart de middag hos Cristel och Isac, sen utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0