valborg

godmorgon! eller jag har varit uppe i en timma, men det blir en bra öppning och skriva 'godmorgon'! :) jag vet aldrig hur jag ska börja på ett inlägg, eller avsluta ett. därför blir det bra med 'hallå', 'godmorgon' och 'tjingeling' :) men nu var de inte de jag skulle skriva om.

igår var det valborg, vilket inte betyder så mycket för mig. mest bara att man får sluta tidigare på jobbet! :) sen var jag och Samuel bjudna på middag hos Isac och Cristel igår. det var mycket trevligt att umsås med dom, Tobias, Marielle och Jocke. middag, alkohol, singstar! :)

nu ska jag duscha, sen får vi se vad som händer idag! det blir film med Linda ikväll iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0