baby

min lilla bäbis har de jobbigt just nu(tror jag)! han har ett stort hål vid ryggen/svansen som går in till köttet! jag fattade inte vad de var, men han bloda ner min tröja, så då var jag och Samuel tvungna att kika efter. det ser inte så bra ut, så jag måste till veterinären imorgon.
Jag ringde en akutveterinär för att fråga vad jag skulle göra, om jag skulle plåstra om han eller låta de va. men hon fattade ingenting, och sa att jag skulle åka med han till veterinären imorgon. vilket jag redan hade fattat själv, så hon var inte till så stor hjälp. sen ringde jag moster, som jag tänkte kanske hade någon aning, med tanke på att hon typ har 13 katter :) hon tror att de kan vara någon böld som katter får ibland och att den hade spruckit. så jag hoppas att moster har rätt, så de är enkelt att fixa hos veterinären! nu ligger han iallafall i sin banankartong och sover! :)

Kommentarer
Postat av: karrååw

stackarn! :(

Hur gick det idag?

2010-05-11 @ 17:30:44
URL: http://karrolilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0