shopping och twighligt

Det vart en ny plånbok och ett par nya sommarskor! :) jag var tveksam till att gå in på skoaffären, men jag hade nog ångrat mig om jag inte gjort de. jag tycker skorna var snygga och dom kommer nog användas mycket i sommar :) plånboken köpte jag på Åhlens. jag gillar att handla plånböcker! de är så roligt när man ska hitta plats åt korten och fundera ut hur de ska se ut i den! :) haha!



Det vart lunch från jobbet idag. ciabatta med kycklingfilé, bacon och sweetchilisås! :) mums


nu har jag sett på twighligt, det var bara meningen att jag skulle kolla lite medans jag åt, men de gick inte att stänga av, så nu ska jag fortsätta att läsa boken! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Twilight! de ligger mig varmt om hjärtat :D

2010-03-27 @ 18:18:06
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0