glad

Jag fick en ganska stor chock på jobbet idag. jag stod i kassan och tog emot mat-beställningar och ser en av pappas jobbarkompisar stå i kön. min första tanke var att han skulle upp till fjällen och var på stopp och skulle käka. men jag började ändå kolla runt lite och så ser jag pappa stå i kön. jag har inte träffat han sen jul, så jag vart glad ända ner i magen! :)
Det hade tydligen varit ett rån i Lycksele, så han var här på jobb. jag insåg iallafall att de var ett tag sedan vi träffats. både jag och Samuel är lediga, så vi hade tänkt fara till vännäs och då blir det nog en sväng förbi pappa! :)


Kommentarer
Postat av: J,

haha, inte så många som visste om de, haha mjo men de är 4 år sen elsa kom ;p. vi hade precis börjat första då :)

2010-03-08 @ 22:56:28
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/
Postat av: J,

jo, de är så länge sen, tiden går fort :), haha ja de är sant :p

2010-03-09 @ 23:28:50
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0