måndag

En ny arbetsvecka har börjat! efter att man haft semester borde man få jobba halvtid ett tag så man orkar med allt. jag vill verkligen ha mer ledigt, två veckor gick alldelens för fort. ändå han jag med så mycket. firade midsommar med familjen i K-i´s stuga, åkte till Stockholm med Samuel & Linda, en helg i stugan, vännäsdagarna, några dagar hos svärmor och en stukad fot! :)

i lörgads var vi och spelade minigolf med Isac & Cristel. jag som nog är de mest dåliga förloraren kom sist. när inte bollen går dit jag vill kokar jag. men vi hade kul, så vi får se när det blir en nästa gång :)

vi pysslade en hel del här i lägenheten igår, satt upp lampor, hemmabio systemet och tavlor, så nu ser det snart ut som ett hem :) sen har jag börjat med ett evighetsgöra, jag skriver in alla mina recept i min receptbok. såklart ska man ju ha typ 50 recept som ska in i den där boken. det tar sin tid, men jag har hunnit med några :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0