julafton i januari

Fick min efterlängtade julklapp av pappa idag. :) jag hade önskat mig ett baterigrepp till min kamera, och jag kände att det var ett utmärkt tillfälle att önska mig den. så nu kan jag foto dubbelt så länge och med bättre grepp! :) det ända är att jag inte hade batterier till de. antingen måste jag köpa så att jag har sex stycken uppladdningsbara AA-batterier eller ett till Li-ion batteri. det lutar åt att köpa li-ion batteriet för de är ett sånt jag har i min kamera nu, så då slipper jag köpa en laddare. :)

nu ska jag försöka slita mig från datorn och sova, så jag orkar upp till jobbet imorgon! :) godnatt


Kommentarer
Postat av: Camilla

Precis :)! Ja, simma är ju bra träning + att jag som har astma inte behöver ta någon medicin innan :)

En flytt skulle sitta fint, så man kan börja jobba på träningen..

2010-01-15 @ 23:11:26
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Martina Ehn

Martina heter jag, haha :D vem är du själv? :)

2010-01-17 @ 15:57:08
URL: http://martinaehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0