julklappar

Tiden bara springer iväg! det är knappt en vecka kvar till julafton, vilket känns väldigt konstigt. mitt huvud är fortfarande inne i november minst! jag har inte bakat klart alla kakor och allt godis, jag har inte köpt en enda julklapp. och de ska jag helst ha gjort innan julafton!
Ihelgen blir de iallafall umeå, så jag ska försöka köpa alla julklappar då. det är inte så många, eller så har syrrorna fixat. julklapparna är nog de minsta problemet, jag ska försöka ta tag i och baka de sista nästa vecka, så blir de nog bra! :)
nu ska jag lägga mig i soffan och inte göra någonting! tjing

Kommentarer
Postat av: Sanna

Själv har jag bara Andreas julklapp kvar :) Fixat sen läääänge tillbaka

2010-12-16 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0