julen

Julen är över och allt är frid och fröjd! min dator är tillbaka efter sin krash, så nu hoppas jag att den håller! :)

Min julhelg har varit lung och skön. julafton firades hos farbror Håkan med hela tjocka släkten! Vi kollade på Kalle Anka, spelade spel, åt mat, spelade julklappsspelet, öppnade julklappar, åt julgodis och umgicks! :)
Juldagen började med gröt till frukost hos mamma, K-i och alla barn. självklart fick jag mandeln och K-i kom på regeln att man måste gifta sig inom ett år! så då blir de väl bröllop snart? :)
Efter frukosten åkte jag tillbaka till Lycksele för julmiddag och klappar hos Linda! Det är så sällan vi träffas alla Samuels syskon deras barn och mamma, så de var trevligt! :)
Idag annandagen har jag varit på stan med Linda, Patrick, Rosmarie och barnen. jag har inte så mycket tid över till att shoppa på mellandagsrean, så jag passade på idag. det vart en t-shirt, en kofta och lite ansiktsmasker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0