toppen toppen

Helgen har varit toppen! i lördags gick jag på stan och åt lunch med Cristel & Isac :) på kvällen vart de en trevlig middag med tjejerna och så en förfest med massa tjejer! :) jag hade tyvärr ingen kamera med mig, men jag kanske hittar några sen! vi gick sen till öltältet där jag träffade Samuel och massa andra trevliga människor! :)
Söndagen vart en lugn dag, vi sov till klockan 12 och gjorde våfflor till lunch. efter de for vi på en promenad med Linda och barnen. ingen av oss var sugna på att laga mat så de vart pizza och sen bio Eclipse :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja tack för en trevlig kväll :)!

2010-08-24 @ 10:55:12
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0