jobb

Godmorgon alla som är vaken! :) de är iallafall inte jag! Jag vill helst bara hoppa ner i sängen bredvid Samuel. De skulle vara så skönt att så sova tills någon gång på eftermiddagen, som jag och Samuel gjorde på sommarlovet för något år sedan! vi vände helt på dygnet, vi steg upp vid 6-8 på kvällen, men de var så skönt! :)
Ne, men jag håller på att somna och jag ska snart gå till bussen. Att jobba idag känns roligt och jätte jobbigt. De ska bli skönt att få något gjort på dagen och träffa gänget på Operan. men de skulle vara så skönt att få stanna hemma och sova och inte göra något! :) lite dubbelmoral här!
Jag har haft en jobbig natt, jag har legat och vridigt på mig, vaknat hela tiden för att se så att inte väckarklockan ringt osv. De har varit en hemsk natt, när klockan var 5 somnade jag äntligen. men då ringde ju klockan 6, så jag är död! men jag ska ge allt jag har idag och imorgon, men ikväll kommer jag att gå och lägga mig klockan 10 kanske :) ha en bra dag, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0