barnvakt

Jag är inte alls sugen på att sitta på datorn och skriva blogg just nu, men ett inlägg måste jag ju göra! :) Idag har jag varit barnvakt åt Samuels systerdotter! vi har haft en kanon dag, vi har gått promenad, varit och handlat, lekt och busat. :)

Igår var jag på ikea med mamma och syrran. Jag hade tänkt spendera mycket pengar på massa onödiga saker och kläder. men vad kom jag hem med, diskborstar och krukor för 200 kronor. Jag har varit på ikea säkert 8 gånger de senaste 3 åren, så jag börjar vara lite less på allt som jag nu sett hur många gånger som helst. Jag längtar till 2010 då dom får nya saker, då blir de att åka ner och kolla :)
Nu ska jag vänta på idol, sen blir de nog sängen och en lång sovmorgon imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Leia

Så bra, det är samma här. =)

Vad gör du?

2009-09-30 @ 20:10:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Linda

Hon skötte sig snyggt ända tills jag kom tillbaka :) Låter bra att det var roligt, då kan vi lämna henne fler gånger ;)

2009-09-30 @ 20:26:21
Postat av: Leia

Duktig du är då som städar.

Jag ska snart iväg en sväng med pappa.

2009-10-01 @ 15:32:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0