tidsfördriv

10 favoriter:
Färg:
 rosa
Mat: all mat!
Band: Nightwish
Film: just nu är de Twilight!
Bok: Sophie Kinsellas böcker
Sport: gillar inte sport.
Årstid: Sommar!
Veckodag: lördagar
Glassmak: choklad!
Tid på dygnet: kvällen

9 för tillfället:
Humör: trött
Smak: ingen?
Kläder: mjukisbyxor och t-shirt.
Bakgrund: vad?
Nagellack: hade ett som glittrade, men de är snart borta.
Tid: 01:06
Omgivning: mörkt och 8 simple rules
Irritationsobjekt: Arthur som ligger och har ryckningar i kroppen :)

8 första:
Bästa vän:
 Paulina! :)
Screen name: va?
Husdjur: marsvinet sötnos!
Piercing: öronen
Förälskelse: Samuel! :)
Musik: spice girls antar jag!
Bil: har inte ens körkort.
Kyss: hmm, inget jag vill nämna.

6 senaste:
Mat: kyckling med morotsbulgur och chilisås.
Dryck: vatten
Biltur: måndags till Lycksele.
Kyss: ja, innan Samuel åkte till jobbet fick han en hejdå-puss :)
Spelad låt: någon på mtv.
TV-program: 8 simple rules nu.

5 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
 nej!
Badat naken: ja, hemma i badkaret :)
Varit med på TV: nja, de tror jag inte.
Kysst någon du inte känner: hmm, de kan hända.
Gjort något du ångrar: ja absolut!

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
 umgicks med Linda, Patrick och Emma! :)
Du kan höra just nu: tv:n
Du inte kan leva utan: familj, pojkvän & vänner! :)
Du gör när du har tråkigt: just nu har jag tråkigt, så jag hittade den här listan.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
familjen, Samuel & Paulina!
Du tycker om: igen familjen & vännerna.
Du inte gillar: ja, just nu är de inte så många! :)

2 val:
Kaffe eller te:
 inget av de!
Vår eller höst: hösten är finare, men våren är närmare sommaren! :)

1 önskan: att Samuel kom hem, så jag slipper sova ensam! :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja kolla upp det ;D då kan du köpa biljett av mig hihi:)

2009-10-23 @ 11:31:08
URL: http://tholt.blogg.se/
Postat av: natalij

sv ; jag sitter här och dricker lite kaffe bara . helg och så vad ska du göra ? kram

2009-10-23 @ 13:53:19
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack :) Ja, det är så mysigt! Ser fram emot allt pysslade också hihi!

2009-10-23 @ 14:26:26
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Tiffany

SV: skit fina är de, gillar din blogg(Y)

2009-10-23 @ 21:53:30
URL: http://tiffocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0