tandläkaren!

Ronja Rövardotter visas på tv just nu och eftersom jag inte har något bättre för mig, sitter jag och sneglar på de medans jag kollar runt på datorn! :)

Jag gruvar mig också inför imorgon, ska nämnligen tillbaka till tandläkaren. Var där och lagade ett kariesangrepp för 10 dagar sen och nu gör de ont när jag äter och dricker. plus att de ilar i tanden som är framför! de jag är mest rädd för är att jag måste ta bedövning, jag hatar sprutor! de får hellre ila i hela kroppen än att dom sticker en spruta i munnen på mig. sist ville dom ta bedövning på mig men jag lovade att ligga stilla och de gjorde jag också! tandläkaren tyckte jag var så himla duktig, han sa att de var som om jag skulle haft bedövning! :) ne, de återstår att se imorgon om de blir spruta eller lidande!

Kommentarer
Postat av: Linda

Patrick kommer att bli så besviken över att han inte får sitta å äta nå gott när du ser å inte kan äta :P

2009-10-05 @ 19:52:26
Postat av: jessica

Åååh usch va hemskt! ta spruta i tandkötte, INTE KUL! uh va läskigt, aj aj!!

2009-10-07 @ 00:43:03
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0