regn

Godmorgon! idag vart de en sen morgon, även fast jag gick och la mig halv tolv för att jag skulle orka upp imorse. men när klockan ringde så vände sig Samuel om och kramade mig, då kunde jag inte stiga upp! :) Om man ska välja mellan att kliva upp i ett kallt hus eller ligga kvar i en varm säng med en underbar kille, då tvekar man inte! :)
Du läser inte min blogg, men får alltid reda på vad jag skriver i den! om de så är av din syster eller mina vänner, så jag älskar dig Samuel! :)

Idag står de joggning på schemat, men de är så regnigt ute och jag känner hellre för en lång promenad :) men jag tror att jag ska väcka Samuel nu och laga lunch, sen promenad. då kanske jag får sällskap också :) tjing

Kommentarer
Postat av: Cristel

Hej!

Jag tror att jag har kvar din design på datorn och då kan man bara ändra allt superenkelt. men min dator är trasig så har en värdelös nu, men har fört över allt på min lillebrors dator tills jag får tillbaks den så kanske inte kan göra de än.. tar säkert två veckor innan den är klar . måste nämligen ha den för har inget photoshop på den här :P



men leta upp en bild så ska vi fixa de direkt när jag får min dator tillbaka :)

2009-10-26 @ 12:13:04
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Idag har jag klippt mig och resten av dagen blir det plugg och bloggen, själv? :D

2009-10-26 @ 14:16:25
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0