Hur kommer jag att se ut?

Jag fick ett sms av min syster igår. hon skrev att hon just klippt en jätte snygg frisyr på en tjej och att hon skulle klippa den på mig. Jag har ingenting att säga till om, så den 15 kommer Linn hem och ska klippa mig! de ska bli spännande att få en frisyr, just nu är de bara tråkigt och rakt! Jag vill ha alla frisyrer på samma gång. Jag vill ha långt hår & korthår, brunt hår & ljust hår, lång lugg & kort lugg. så jag tror att hon ska få klippa mig utan spegel så att de blir en överraskning! :)

Kommentarer
Postat av: camilla

Det låter spännande! Skönt att överlåta håret till någon som har öga för det :)

2009-10-03 @ 16:33:31
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0