söndagar är tråkiga

Jaha, söndag idag och Samuel har just åkt iväg till jobbet. De känns konstigt att han jobbar på natten, men de är väl bara att vänja sig. de blir ensamt när jag ska sova, så jag hoppas att Dartanjang och Arthur håller mig sällskap! :) jag vet inte vad jag ska hitta på ikväll, jag ska se om de är någon film på tv annars blir de väl att datanörda :)

Igår vart det middag på Plaza och utgång på Krogen krogen med tjejorna. Jag hade jätte trevligt och jag hoppas att de inte dröjer lika länge tills nästa gång! :)


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: ska läsa din så ofta jag kan den verkar kul! ;);)(den ÄR kul) :)

2009-10-11 @ 21:08:01
URL: http://matiildalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0