Lördag

Godmorgon alla glada! :) De känns som en bra dag idag, jag är på bra humör och vi ska gå på stan en hela dag! :) Gunvor Linda Emma och Patrik är på väg hit för att dricka en kopp kaffe och sedan gå en runda på stan. Vi ska försöka hitta en klänning eller dylikt åt Samuels mamma, sen lär de bli en hel del andra saker. De blir nog inte så mycket handling för mig, de är knapert med pengar just nu, jag måste jobba! men de blir en bra dag idag! :)
Efter allt handlande blir de jobb, ska på Operan och rocka gärnet. :) de är mycket som händer ikväll, så jag hoppas att allt ska gå bra!

Igår vart de partaj. de vart inte riktigt som jag tänkt mig, men de vart super kul! :) Jag tänkte inte dricka så mycket, med tanke på att jag skulle upp idag och för att jag skulle jobba. sen trodde jag inte att de skulle bli så många som de blev. jag trodde de skulle vara jag Samuel Camilla och Thomas, men den vart också Cristel Isak Tobias Melle och Anton, så de vart ett gäng. vi grillade och hade de trevligt! :) så de måste göras om snart!
nu ska jag kika lite bloggar, sen gå stan! :)

Kommentarer
Postat av: maja

vilken fin bild hörru :)

2009-05-10 @ 00:09:23
URL: http://majakaka.blogg.se/
Postat av: Linda

Det jag menade med om du slagit dig nånstans var att det skulle vara förklaringen till att du tittar på hockey :P

2009-05-11 @ 10:21:55
URL: http://lindaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0