söndag

Popcorn och x-men får göra min kväll. de är dags att ta de lugnt och koppla av lite. De finns så mycket att göra här i huset, men allt går inte att göra samtidigt. De är kartonger och möbler överallt, de går knappt att ta sig fram. men de blir ändring på de imorgon.
Idag har jag och Samuel varit ute hela dagen, vi har hållit på ute i trädgården, krattat, rensat ogräs, klippt gräset och mycket mer, så vi förtjänar lite tv ikväll! :)

Imorgon börjar skolan igen, efter 7 veckors praktik och 1 veckas lov. De blir nice att få träffa alla, de var ett tag sedan! :) Vi får se hur schemat ser ut i veckan. om de fortsätter som innan är jag ledig fredagar, så då blir de lycksele på torsdag. Jag och Samuel måste ju kolla in de nya tillskottet i familjen, sen blir de kanske en klippning på Cristels nya salong! :)

Kommentarer
Postat av: jessica

låter som ni har varit duktiga idag :D

2009-05-24 @ 23:25:15
Postat av: Linda

Ni har verkligen gjort er förtjänt av tv å karra :) Blir väl bra när din pappa hämtat lite grejor så era ryms lite bättre!!! :)

2009-05-25 @ 10:26:52
URL: http://lindaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0