nytt rum

Godmorgon! :) skola snart, eller jag måste gå ner till bussen om någon timma. Jag har två lektioner idag, svenska och elevhandlledartid, så dagen lär gå ganska fort. Efter skolan ska jag kila ner på stan och möta syrran. vi ska kolla efter en studentklänning till mig och jag hoppas verkligen att vi hittar en, annars blir de nakenchock! :)

Igår var jag och Sameul och städade ur nästan allt i lägenheten, så snart r de klart. men de tar ju sån tid! När vi var klara där bjöd pappa på thaimat. vi har en liten husvagn på byn som lagar mat och de är ju perfekt :) Efter maten började vi stöka i vardagsrummet, alla Anns möbler skulle ut. De gick bra, men de var på håret att vi skulle få ut allting. men nu är de mina och Samuels möbler här och de är jätte tomt! :) jag kanske lägger upp någon bild på huset sen, om jag vågar! (ni som vet hur huset ser ut invändigt förstår vad jag menar med vågar!) :) nu ska jag fika klart och göra mig i ordning, så jag kan kila ner till bussen när de är dags! :) tjing

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det för fel med att vara naken? Tror det skulle va många som uppskatta om du kom utan kläder :P

2009-05-26 @ 10:37:22
URL: http://lindaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0