Helvete och nya skor!

Igår var jag inte på bra hurmör, och tyvärr fick de fortsätta idag! Jag och Tess som trodde att projektet var klart hade helt fel. Både jag och Tess skriver våra arbeten i Works men skolan har inte de programet på skolan, så våran kokbok gick inte att öppna där. Så hela dagen/kvällen igår satt jag och försökte fixa till de, så att vi skulle kunna skicka in de, men de gick inte. Imorse när jag klev upp var de bara att sätta sig på datorn och börja skriva om alla recept vi hade. Tess har kanske hittat en lösning, så jag hoppas att de funkar, så jag slipper göra om allt!

Jag och Samuel var ute och gick idag. han behövde ett par nya skor så vi gick in på Stadium, där jag hittade ett par skor! Jag tyckte att jag förkänade dom och jag funderar på att köpa ett par till, men en annan färg! :)

Skorna finns i massa färger. Jag valde skorna i rosa och funderar på att köpa dom gula också! :)
Skorna finna i vitt, svart, svart med vita prickar, rosa, gula och röda och kostar 199:-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka fina skor :) Jobbigt att vara på dåligt humör!

2009-03-19 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0