Praktiken, dag 1

Imorse bar de av till Operan för att börja praktiken. De gick väldigt bra och de var både skönt och roligt att vara tillbaka! :) De ska bli härligt att umgås med dessa människor i 7 veckor, sen studenten! :) Jag har även blivigt erbjuden lite jobb nu under praktiken och sen under sommaren om jag har någon tid över från ica. de blir bra!
Pratade med syrran idag angående studenten. Hon går en frisör utbildning just nu, så de blir hon som får göra min frisyr! :) nu vet jag inte vad jag ska skriva, jag är inte på blogg humör, så jag skriver någon annan dag! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vem av dom är det som går frisör utbildning? :)

2009-03-31 @ 16:32:30
URL: http://xjosefinex.blogg.se/
Postat av: Linda

Va kul att du fått så mycke jobb :) Då får du försörja brorsan i sommar med andra ord :P Han får vara din lyxman som är hemma å städar, lagar mat, tvättar osv. Och när han gör ett bra jobb får han veckopeng :D

2009-03-31 @ 18:42:36
URL: http://lindaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0