lovet i kort!

Nu så, ska jag ta mig tid att skriva några rader om lovet! Helgen då lovet började åkte jag och Samuel till Lycksele, för att hälsa på hans systrar och för att kolla på marknaden. Vi gjorde inte allt för mycket den helgen, vi bodde hos hans syster Linda så vi var mycket där. sen var vi ute i kattisavan den sista dagen och hälsade på hans andra systrar. Vi var och hälsade på Eva som nyligen hade kommit hem från bb, med sin lille son! :) han var de minsta knytet jag skådat, men söt var han! :)
När vi kom hem från Lycksele var vi i vännäs hela veckan och gjorde inte alls så mycket. Jag följde med syrran Sandra Ida och Jackie på Tropikenshus i Holmsund. Jag hade trott att de skulle vara mer djur än vad det var, men de var roligt iallafall att kolla! :) jag ska lägga upp bilder därifrån sen!
Helgen som var, var det Big jump i Vännäs, så vi var och kollade på de, sen vart de utgång på kvällen! Det var ingen som visste om vi ville dricka eller om vi skulle vara nyktra. men tillslut bestämmde vi oss för att fara ut på hotellet, men man kan nog säga att vi var nyktra. De var sån kö till baren, så jag hann nästan nycktra till. men vi fick iallafall träffa lite folk, så de var endå en okej kväll! :)
Imorgon är de helg igen, vi hade två dagars skola den här veckan. De känns värt, men de är ganska skönt! Ihelgen kommer jag och Samuel nog bara vara hemma, vi har typ inte varit hemma i Umeå en helg på hur länge som helst! så de ska bli skönt och mysigt att bara vara hemma och rå om varandra! :)
ska göra mig lite nyponsoppa nu, sen ska vi se film! :) tjing

Kommentarer
Postat av: Linda

Ibland så är det skönt att inte göra nått alls, att bara mysa en hel helg :)

2009-03-12 @ 17:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0